Omdat iedereen waardering verdient en een belangrijke schakel is
Met een passie voor synergie, de mens en zijn behoeften erachter.

De Waarderingsfabriek is een plek waar en bij wie je met inzicht, frisse motivatie en inspiratie de deur uit stapt. Waar je door bewustwording kansen, mogelijkheden en oplossingen ziet: waarde creëert. De Waarderingsfabriek wordt blij als mensen het mooie in zichzelf en elkaar waarderen. Dat heeft een verbindende kracht en impact op het grote geheel! 

Hoe is dat in de praktijk?
Ga je ervaringen maar na; als behoeften niet erkend worden en er geen waardering is gaat het achteruit. 
Waar wél waardering is bloeien mensen op en kunnen bedrijven het maximale behalen! Het geeft je een hoger gevoel van eigenwaarde en energie. Er ontstaat actie, de samenwerking en productiviteit verbetert. In contact met je klant zorgt waardering voor een betere klanttevredenheid, meer omzet en winst.  

Rode draad is ‘waardering’
De Waarderingsfabriek heeft dingen ervaren en zien gebeuren zowel op privé als werkgebied en gelooft dat het anders kan. En daarom is de Waarderingsfabriek ontstaan. Om er te zijn voor mensen en bedrijven die meer waardering kunnen gebruiken én het belangrijk maken van de impact van waardering! 

Wat maakt de Waarderingsfabriek uniek?

  • Integrale aanpak: persoonlijk én zakelijk vlak optimaliseren.  
    Je hebt coaches die geen ervaring hebben in loondienst en het bedrijfsleven. En je hebt professionele adviseurs die goed zijn in hun vak, maar minder oog hebben voor de menselijke kant. Bij de Waarderingsfabriek ontvang je het beste van die twee werelden!
  • Snel resultaat: de diepte in waar nodig, meteen doorpakken waar het kan.
    Bij sommige coaches heb je wekelijks…maandenlang… een gesprek. Dat kán heel nuttig zijn. Maar de Waarderingsfabriek gelooft meer in een aanpak waarbij de spanningsboog hoog blijft en je snel resultaat boekt. Met één, twee of drie intensieve sessies. En natuurlijk de mogelijkheid om terug te komen als je die behoefte voelt en toe bent aan het volgende level. 
  • Jij of je bedrijf staat centraal.
    Er zijn (business) coaches die met de beste intenties zichzelf voorop stellen en hún ervaringsverhaal leidend maken. De Waarderingsfabriek is daar niet van.  Onbewust kun je het gevoel krijgen dat jij er niet bij hoort, het helemaal verkeerd aanpakt of niet goed genoeg bent zoals je bent.  Natuurlijk kunnen idolen en voorbeelden je inspireren in je ontwikkeling. Maar de Waarderingsfabriek gelooft in een aanpak waarbij jij eerst – in de basis – jezelf (of bedrijf) helemaal waardeert. Zoals je nu bent. Voor wat er nu is. En waarbij je vanuit jouw intrinsieke kern werkt aan het realiseren van je eigen behoeften, dromen en doelen. Puur jezelf zijn.  
    Dat is moeilijk omdat we dat vaak niet gewend zijn. Maar niet onmogelijk! Daarom ben je aan het juiste adres:-).Laten we elkaar persoonlijk leren kennen! Neem contact op voor vrijblijvende kennismaking.

Voor zakelijke klanten
De Waarderingsfabriek heeft jarenlange (marketing en project) werkervaring in verschillende branches en kwam al heel jong in contact met uiteenlopende klanten. Een van de parels in het werk was de organisatie van een politiek debat over (werkende) mantelzorgers en het leiden van een groot multichannel project daarin met onder andere een grootschalig medewerkers onderzoek. Resultaat: bewustwording onder werknemers, werkgevers, politiek én landelijke publiciteit.
Met een achtergrond van Hotelschool, HBO Commerciële Economie, een coach/trainersopleiding en postdoctorale specialisatie in Customer Experience en Multichannel Management ligt er een hele goede basis om jou te helpen. De kennis wordt actueel gehouden door regelmatig inspirerende verrijkingen te doen op het gebied van customer en marketing management en coachingsmethoden. 

Vakjargon vertaald naar jouw dagelijkse praktijk
Tijdens een sessie of traject spreken we de taal van jouw bedrijfscultuur! We vertalen actuele termen (customer experience, customer journey, multichannel management, service design, unique selling point, persona, touchpoint, pain point, pleasure point, customer based brand equity enzovoorts) naar jouw bedrijf, winkel, praktijk of instelling. Want het draait immers om mensen en niet om jargon. Zo wordt het werken aan een optimale klantbeleving en samenwerking écht leuk en toepasbaar bij jou op de werkvloer!

Belangrijke schakel in het geheel
Ondernemers zijn inspirerend. Ze doen of maken iets goeds voor een ander. Dat verdient waardering. De Waarderingsfabriek heeft de gave om medewerkers en klanten zich in het totaal weer gewaardeerd te laten voelen. Met een haarfijn gevoel voor verhoudingen, verschillende belangen en een scherp analytisch oog voor detail én de samenhang. Jouw businesscoach en creatieve sparringpartner die iets bij je losmaakt zodat jij in beweging komt!  

Win-win situaties
Als je de waarde meer inziet van jouw rol, bedrijf en klanten en ernaar handelt heeft dat een wisselwerking: meer werkplezier, voldoening, tevreden en terugkerende klanten, positieve naamsbekendheid, ambassadeurs, omzet en winst. Kortom; een intern en extern geoliede machine die zorgt voor de continuïteit van jouw organisatie.

Voor particuliere klanten
Tijdens een bezoek mag jij helemaal jezelf zijn. De Waarderingsfabriek wordt blij als jouw vuurtje weer gaat branden en er (weer) twinkelingen in je ogen ontstaan! 

Oprechte interesse in jou
De Waarderingsfabriek heeft een scherp oog voor behoeften van anderen en de gave om het mooie in jou te zien.  Een brede kennis. Met het lef om dingen bespreekbaar te maken. Zodat je op een fijne manier overzicht krijgt in je behoeften en wat je belemmert. Het geeft je zicht op oplossingen, focus en zet je ‘aan’ tot positieve veranderingen voor een leuker (werkzaam) leven. De Waarderingsfabriek is je steun: luistert, geeft tools en oppeppers!

Stimulans voor zelfontplooiing
Natuurlijk heeft De Waarderingsfabriek zelf een zoektocht gehad en geleerd van ervaringen en harde lessen. Het positieve daaraan is dat dit jou van dienst kan zijn op jouw pad. Je kunt daarom goed terecht op het gebied van: keuzes in je loopbaan of studie, 
zakelijke-, of levensmissie, werk en privébalans. Of issues rondom relaties en scheiding, gezondheidsklachten, rouw en verlies, ingrijpende gebeurtenissen en veranderingen.

Netwerk
De Waarderingsfabriek verwijst je zo nodig graag door naar professionals in het netwerk op diverse gebieden: (loop)coaches, psychologen, trainers, adviseurs, (online)marketeers, communicatieprofessionals, recruiters enzovoorts. Neem dus gerust contact op als je het gevoel hebt dat de Waarderingsfabriek jou direct of indirect verder kan helpen.