91% van de klanten zegt de Waarderingsfabriek actief aan te bevelen in hun netwerk!

Zakelijke referenties en ervaringsverhalen

“Je hebt voor een lastig onderwerp een tamelijk ongrijpbare materie (als een award en dus niet een tastbaar bedrijf of merk) op een zeer duidelijke, analytische en creatieve wijze vormgegeven. De opdracht was om een strategie en uitvoerbaar plan te maken rondom de verkiezing “Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland”. Winnaars van de afgelopen jaren zijn bedrijven als CoolBlue, ANWB en Ikea. De prijs heeft een belangrijke positie in Nederland.
Je hebt een uitstekende job gedaan door zowel te kijken naar de markt, naar de interne organisatie en de mogelijkheden tot het ontwikkelen van zowel een communicatie (PR) als verdienmodel voor de award. Bijzonder is te merken dat jouw adviezen hebben geleid tot meer impact van de award zoals zichtbaarheid en waardering. We (zowel opleider Beeckestijn Business School als onderzoeksbureau SAMR) hebben jou tijdens de opleiding en het werken aan de case, leren kennen als teamworker, intelligent, doordacht en positief kritisch.”

Egbert Jan van Bel, Schrijver van marketing- en managementboeken (o.a. Kloteklanten), kerndocent bij Beeckestijn Business School, hoofdredacteur van Customer Talk, jurylid van de International Webby Awards (Oscar voor Internet), initiatiefnemer van Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

“Doortastend, accuraat, snel, efficiënt en verrassend.”

Naar aanleiding van een customer experience onderzoek: o.a. concurrentie,- en productanalyse, klantbelevingsonderzoek kwantitatieve enquête en kwalitatieve diepte interviews, customer journey/persona/missie/visie/strategie workshop, rapportage en marketingaanbevelingen.

Anja Knijnenburg en Monique Grin, Bekkenfysiotherapie Alkmaar

“Ik was benieuwd en ging met een open houding naar de sessie toe om mezelf en het bedrijf onder de loep te nemen. Je bent als coach intuïtief, doelgericht en open. Je legt goed verbindingen tussen zaken. Ziet ‘blinde vlekken’ en spiegelt dat op een vriendelijke manier en heeft me meegegeven dat de waarde die ik mij zelf toe ken ook uitstraalt naar de wereld en naar anderen. De waarderingsfabriek is een mooi gekozen naam want van waardering zou veel meer moeten zijn in deze wereld..
Je bent in staat om de sfeer die mogelijk wat moeilijk wordt (emotioneel) te kanaliseren, wat een mooie eigenschap is. Ik vond mijn sessie geweldig. Heel mooi. Intens en ook veelomvattend. Dat maakt ’t voor mij ook dat je het moet laten bezinken en dan gaat kijken; oké…actieplan. Waar ga ik als eerste mee aan de slag. Zaken waar ik aan kan werken en wat zaken die ik heb ingezien die nog niet eerder aan het licht waren gekomen. Het was een goede afwisseling van werkvormen, de samenvatting en de manier waarop de kern werd blootgelegd.”

Naar aanleiding van een 1 op 1 ondernemers coachdag

MV, Witte Raaf Creative Elements

“Met de fotografie gaat het goed, krijg het steeds drukker en merk dat het wel degelijk geholpen heeft, de dag bij jou. De website heb ik waar ik kon aangepast en heb steeds meer telefonisch contact. Door een standaard zinnetje in de mail toe te voegen weet ik mensen te bewegen om een recensie achter te laten. Het heeft veel inzicht gegeven in zaken waar je aan moet denken om 1 lijn te hebben van begin tot eindcontact qua herkenbaarheid. Heel wat tips heb ik doorgevoerd waardoor mensen mij nog sneller hebben gevonden en ik een stijgende lijn heb gekregen in het aantal boekingen. Zoals logo doorvoeren in promotiemateriaal, visitekaartjes, website, social media. Klanten vinden de informatie duidelijk en nemen snel contact op om meer zaken te bespreken. Regelmatig telefonisch contact werkt ook een heel stuk beter, klanten vinden het fijn om snel te schakelen en te weten waar ze aan toe zijn. En vooral jezelf blijven, want ook daardoor ben ik vaker geboekt omdat ze merken dat mijn werkwijze prettig is. Al is dat natuurlijk heel persoonlijk, ik ben nou eenmaal een spring in het veld ;). Ik ben positief bij je weg gegaan met een berg tips, waar ik zeker iets aan hebt! Bij mij is de stijgende lijn zeker te merken! Dankjewel daarvoor!”

Janneke, Fotografe

“Deze training leert je vanuit het oogpunt van je klant naar je eigen bedrijf te kijken. Niet hoe ervaar je je klant, maar hoe ervaart de klant jou! Een kijkje in jezelf om beter aan te sluiten bij de wensen en verwachtingen van je klant.”

Steven Helwig, Achter de Cijfers

“Een zinvolle sessie met veel praktische tips. Je bent invoelend en liet me in de sessie zelf ontdekken waar ik met mijn bedrijf voor sta en waar ik naar toe wil. Een hartelijke ontvangst, een verrassende uitkomst en veel stof tot nadenken na de sessie. En uiteindelijk een positief resultaat met meer succes, winst, groei en meer klanten! Mijn omgeving vind mij rustiger geworden, zakelijker ingesteld, pro-actief, daadkrachtiger, positiever. Bedankt.”

Naar aanleiding van een sessie over visie, missie, strategie, customer experience, werving en behoud. Twee maanden na de sessie gaf Regien aan dat ze door de actiepunten er 17 nieuwe klanten bij had.

Regien Havinga, Pedicurepraktijk Quick Steps te Groningen

“Vandaag heb ik Regien gesproken. Wat mij opviel, is dat ze er weer zin in heeft. Ze is blij met de tips, heeft ze ook uitgevoerd en ze merkt het verschil in klantbenadering. Ze geeft op mij de indruk dat ze het nu ook gemakkelijker vindt mensen te benaderen die eerder bij haar zijn geweest, terwijl ze eerder het idee had: dat moeten ze toch zelf bepalen. Ze durf het initiatief nu meer bij haarzelf te leggen zonder over haar grenzen heen te gaan. Dank voor jouw inzet en ideeën.”

Anke Verbaak, CNV, Adviseur P&O en mobiliteitbegeleider

“De afgelopen jaren heb ik regelmatig met je samengewerkt in marketing projecten gericht op medewerkers in de detailhandel. Ik heb je leren kennen als een kundige all round marketeer. Je bent een kei in het projectmatig uitwerken en uitvoeren van marketingprojecten. Je weet orde in chaos te scheppen en weet ieder marketing idee naar een heldere uitvoerbare projectopzet te vertalen. Je hebt heldere eigen ideeën en een gezonde dosis creativiteit, maar staat tegelijk open voor input van anderen.”

Agostino Di Giacomo Russo, Bestuurder CNV

“In de afgelopen maanden heb je mij op constructieve wijze ondersteund bij het implementeren van regelgeving m.b.t. AVG en het stroomlijnen van communicatie. Je bent een zeer waardevolle gesprekspartner en ondersteunde mij bij de eerste stappen om op verantwoorde wijze AVG regelgeving gefaseerd om te zetten naar concrete acties op school. Je handelt positief als er situaties zijn die nog niet AVG-proof zijn en denkt vooral mee in het zoeken naar haalbare oplossingen.  Dankzij jou ben ik alerter geworden en mij bewust van het feit dat ik verantwoordelijk ben voor het uitdragen en handhaven van gedrag m.b.t. AVG als het om de doelgroep gaat waarmee ik werk.

Je bijdrage heeft geleid tot een constructieve samenwerking tussen ons en ervoor gezorgd dat we, vooruitlopend op de wet, goed voorbereid een start hebben gemaakt met AVG implementatie op onze school. Collega-scholen konden daardoor meeprofiteren en hebben zeker hun voordeel daarmee gedaan.”

Directeur basisschool, (complete referentie op verzoek ter inzage)

“De coach kan je inzicht geven hoe je je ideale klant kan aanspreken.”

Ineke, Retail

“Een goed voorbereid en gepersonaliseerd assessment/workshop/teambuilding.”

In het kader van meer waardering, commitment, samen sterker staan wat ten goede komt aan de interne sfeer en klantbeleving.

John Hoetjes, Eigenaar Bakkerij Hoetjes

“Ondanks dat ik nooit zoveel met dit soort teamdingen heb, was het toch wel interessant en leerzaam!”

Kevin, Bakkerij Hoetjes

“Je leert toch weer van elkaar, komt op het werk ten goede. Ga toch weer over dingen nadenken.”

Hetty, Bakkerij Hoetjes
Particuliere referenties en ervaringsverhalen

“Je houding tijdens de coachsessie nodigt uit om je verhaal te doen en leidt je naar de mogelijkheden je situatie te verbeteren. Je methodieken zijn praktisch en doeltreffend. Het helpt je in je inzichten en ideeën. Je zal het zelf in je leven of werk moeten inpassen, maar je geeft voldoende handvatten om dat te doen.”

Steven Helwig, Achter de Cijfers

“Mijn ervaring is positief. In de 2 sessies heb ik toch weer veel geleerd en ingezien over mijzelf. Ben weer aan het solliciteren en kijk gericht naar het profiel in de vacature. Passen die eigenschappen bij mij.”

L., Particulier, n.a.v. loopbaansessie

“Een heldere coach die gebruik maakt van haar achtergrond in marketing en haar sociale karakter. De punten waaraan gewerkt kunnen worden komen helder voorbij waarbij je zelf ook getriggerd wordt om verandering in te zien.”

Mandy, Particulier, werkzaam in de zorg en welzijn sector

“De coach komt rustig, maar gemotiveerd over. Ze kan heel goed luisteren naar je verhaal en komt daar dan ook weer op terug. Ze is oplossingsgericht bezig waardoor je met een duidelijker beeld over jezelf en een plan van aanpak weer de deur uitstapt”.

Inge Hesselink, Particulier, n.a.v. loopbaansessie

“De gesprekken luchten enorm op en ik kreeg veel meer zelfvertrouwen door de twee sessies. Het gaat heel goed met mij, ik ben weer mezelf!”

Sylvia, Particulier, werkzaam in de detailhandel

Met (anonieme) goedkeuring van coachee enkele fragmenten hieronder uit de correspondentie om derden een beeld te geven van wat een sessie met je kan doen:

“Ik ben dankbaar dat onze wegen elkaar hebben gekruist, en voor jouw inzet mij wat verder op weg te helpen. Ik heb onze samenwerking vandaag bijzonder op prijs gesteld. Ik vind dat je heel goed luistert, uitdagende vragen weet te stellen en nuttige suggesties doet. Je hebt me vanmorgen echt goed geholpen; ik ben weer een stapje verder. Ik heb iets meer inzicht in mezelf en iets meer vertrouwen in de toekomst.
Vanuit mijn hart: dankjewel!”

“Heel hartelijk bedankt voor al je ‘nazorg’ – ik stel dat bijzonder op prijs!”

“Ik ben voorzichtig, maar ik voel dat er een nieuwe beweging is, de goede kant op.”

Hoe is jouw aanbeveling aan anderen?  

Deze coach is iemand die zich voorbereidt, goed kan luisteren, betrokken is, verrassende vragen stelt, en de client aan het denken zet. Ze stelt zich toegankelijk en dienstbaar op. Ze geeft de client de ruimte en weet ook leiding aan het gesprek te geven. Ze is er op gericht dat de client zijn/haar eigen kracht vindt om verder te groeien en weet een veilig klimaat te scheppen. Het was een echte samenwerking, waarbij ik het gevoel kreeg dat mijn ‘belang’ werd gediend. Er was gebruik van diverse materialen, waaronder kaartjes en de flap-over waarop we allebei schreven. Variatie van werkvormen die volgens mij geimproviseerd werden ingezet. De coach was voorbereid maar bewoog heel flexibel mee in de richting waarop het gesprek ging. Het kwam totaal niet ‘voorgekookt’ over, en ik als client kreeg alle ruimte om richting mee te bepalen. Heel fijn was ook de nazorg, waarbij ik de aantekeningen ontving.

Particulier, die naar eigen zeggen in een verse heftige rouwfase zit. Naar aanleiding van één 1 op 1 sessie.

Ik vond het erg fijn je gesproken te hebben. Ik heb dingen kunnen zeggen die ik anders niet hardop had durven zeggen. Uitspreken is soms al voldoende ik hoef niet te doen wat ik zeg. De metafoor helpt me. Ik ben er zeker mee bezig denk erover na en herinner me belangrijke dingen die ik al wist, maar dat wist ik niet meer😉. Kortom deze dag heeft me zeker wat gebracht. En ik ben heel blij dat ik dingen heb kunnen vertellen die ik anders normaal nooit doe. Het heeft nu een plek gekregen. Ik kan er mee verder.

Naar aanleiding van een 1 op 1 dag sessie. 
Gekeken naar waarden, kwaliteiten, behoeften, actieplan en omgaan met: anderen, gevoel, emotie, weerstand en belemmeringen. 

Nicoline, Particulier, secretaresse overheid
Ja, dit wil ik ook ervaren. Bel of mail me!