Wil jij beter inspelen op de behoeften van je klant? Zorg voor een optimale en oprechte klantbeleving en creëer meer impact!
Speciaal voor ondernemers die willen groeien door waardering: sessies en projecten op maat!

1 op 1 sessie in 1 dag met de volle aandacht voor jou!

Voor bestaande en startende ondernemers. Met een frisse blik de balans opmaken. Jij, je vraagstukken en je (marketing) activiteiten staan centraal zodat we kansen ontdekken op persoonlijk en businessvlak. 

Snel resultaat voor jou als ondernemer:

  • Je voelt je zekerder.
  • Je werkt met meer passie.
  • Je kent je klant beter en levert meer waarde.
  • Actiepunten voor meer tevreden en terugkerende klanten.
  • Groei en meer voldoening!

Tip: zakelijke sessies kun je als bedrijfskosten opvoeren. Informeer bij je boekhouder of de Belastingdienst!

Ja, ik wil een 1 op 1 ondernemerssessie boeken!

“Wees bereid om investeringen niet te zien als kosten, maar kijk naar de waarde die je ermee creëert: meer voldoening en waardering voor jezelf (in je werk) en anderen. Meer tevreden klanten en ambassadeurs: meer omzet en winst.”

Advies en (project) werkzaamheden op maat

Kom je handen tekort? Weet je niet waar je moet beginnen of vind je het lastig veranderingen die je medewerkers, doelgroep of relaties aangaan in gang te zetten met alles wat daarbij komt kijken? Leuk: de Waarderingsfabriek maakt het je makkelijk en helpt graag!

  • Werkzaamheden en projecten op het gebied van marketing (o.a. werving, behoud, marktonderzoek, behoeften, beleving, branding, projecten en campagnes), communicatie (gestroomlijnde informatievoorziening, teksten, de taal van je doelgroep spreken),  concurrentieonderzoek, (verander-, en optimalisatie) processen, strategie en beleid (en vertaling van regels, eisen en wensen naar de praktijk). 
  • Mystery visits: meer inzicht om de klantbeleving te optimaliseren.
  • Employee journey management.
  • Customer journey management.
  • Customer experience en multichannel management: scan, verbetersuggesties, bottlenecks en parels in je dienstverlening. Communiceer jij consistent wat je wilt uitstralen over alle kanalen heen? Klopt de klantbeleving met je merkwaarden, visie en missie? 
  • Onderzoeken en interviews onder je medewerkers, klanten, cliënten, gasten, patiënten, leden en bezoekers.
  • Brainstormsessie voor ondernemers.

Waar heb jij hulp bij nodig? Behoefte aan een andere sessie of gesprek op maat? Neem gerust contact op voor de mogelijkheden!

Wil jij een nog betere samenwerking met je team en doeltreffend contact met je klant? Leer elkaars behoeften kennen en haal het beste uit jezelf, elkaar en je klantrelatie!

Boek een dagdeel sessie! Dit kan zowel 1 op 1 als in teamverband. 

Resultaat voor jou als ondernemer, collega en teams:

  • Je groeit in je werk
  • Je voelt je zekerder, een waardevolle schakel en meer gewaardeerd
  • Je weet wat je kan en wilt: talenten worden zichtbaar en dromen meer realiseerbaar
  • De samenwerking verbetert dus meer werkplezier
  • De klantrelatie en beleving wordt optimaal: aan beide kanten meer voldoening. Daarbij versterkt de gunfactor wat uiteindelijk ook nog eens ten goede komt van je omzet en winst. 

Identiteit en merkwaardensessie
Weet iedereen (nog) waar je gezamenlijk voor staat, wat de organisatiekracht is en waarin jij het verschil maakt voor je klant ten opzichte van concullega’s? Belangrijk voor de continuïteit!

Richting en focussessie
Is het gezamenlijke doel helder? Pakt iedereen daarin zijn verantwoording? Voor welke keuzes sta je? Volg een heldere koers, breng de strategische acties in kaart en ga er gemotiveerd mee aan de slag!

Coachsessie
Zit je nog op je plek? Wat mag er anders en wat heb je nodig zodat je beter floreert? Wees je bewust van jouw toegevoegde waarde voor het bedrijf. Stijg naar een hoger niveau door individuele of teamcoaching! 

Klant-centraal-sessie
Heb jij inzicht in wie je klant écht is? Voorzie jij in de behoeften tijdens álle contactmomenten over alle kanalen heen? Optimaliseer de klantbeleving voor meer impact op je organisatie!

Waarderingssessie
Verbeter de samenwerking! Voelt iedereen zich gehoord en gezien in het team? Wat gaat er goed, wat kan anders? Creëer een stabiele basis door meer begrip, motivatie en betrokkenheid! 

Voor wie?
Je levert een product of dienst aan klanten, gasten, patiënten, cliënten, bezoekers of leden. Of je hebt te maken met vrijwilligers of donateurs. Je zorgt (in)direct goed voor het welzijn van anderen of voorziet in hun dagelijkse primaire of secundaire behoeften. En nu is het tijd voor jou! Je wilt groeien en voelt dat er meer uit jezelf, collega’s of het contact met je klant te halen valt. 
Wil je frisse ideeën en ben je bereid je open te stellen en ervoor te gaan?
Je bent van harte welkom voor een energieboost! Neem contact op om kennis te maken!

“Een zinvolle sessie met veel praktische tips…een positief resultaat met meer succes, winst, groei en meer klanten! Mijn omgeving vind mij rustiger geworden, zakelijker ingesteld, pro-actief, daadkrachtiger, positiever. Bedankt.”

Lees meer ervaringsverhalen!

Voelen jouw klanten of bezoekers zich wel serieus genomen?
Herken je die subtiele teleurstellende momenten ook? Dat de mayonaise pas gebracht wordt als je eten al op is… Dat je elke keer 20 minuten in de wachtkamer zit omdat je afspraak steeds uitloopt? Dat medewerkers je negeren omdat ze te druk met elkaar zijn… Een caissière die direct de volgende klant helpt zonder jou fatsoenlijk te bedanken en gedag te zeggen…Tussen de dagelijkse gang van zaken wordt de essentie van je dienstverlening helemaal vergeten: gemiste kansen voor je bedrijf! Soms worden klanten behandeld alsof zij blij mogen zijn om een product of dienst af te nemen. De omgekeerde wereld, toch?! Lees meer.

Nog niet overtuigd om aan klantbeleving optimalisatie te doen?… Dan staat jouw bezwaar hier zeker tussen!